Va var ja nu då ...

2024 / Permalink / 0
.... Äh
Bara å mata på lite
 
Har försökt träna lite grann sådär lagom....lite janne försiktigt ......så 6km promenad, 42 grader å 17 kilo på ryggen, d kändes begåvat ......
Från Pattaya till jomtien Beach

jag vet inte ....sa ja att jag va i Thailand nu ..... Pattaya ligger i Thailand

Då ser man ut så här efteråt
 
Men
Fan jag har allt bränt av lite fläsk
typ 16 kilo fastsvetsat ister som irriterat mig länge nog nu

Så lite stolt e jag allt  ... ... .. .. .
 
Nu e fläsket väck

men
Polaren frågade om jag trivdes i mina Italiensa shorts
Vaddå, svarade jag
Ja d sticker ut två spagetti längst ner....... 
Sån humor har inte jag, inte alls....

Så in på gymet, men..... efter 2 lyft på 18kg fick jag mjölksyra å började lipa ....
Polaren drog 70kg med ryggskott.......
har väl spagettiben då ...............
 
 
 
Till top