Idag skall

2014 / Permalink / 0
...jag vila
Inte träna
Greja lite med min moppe som börjar ta form
Skall lägga ut en bild på den då den är klar
Om den blir klar
Har kommit på att jag har svårt att avsluta saker
Är en riktig fåntratt på att avsluta
Avslutar ogärna saker
på något sätt så skallinget bli klar, nästa projekt startas innan det tidigare är klart
Samma sak nu
Häller på med mopparna och det går trögt
vad gör ajg då?
då planerar jag att börja bygga en isjakt
Hur klokt e d då?
Innan mina moppar och alla andra projekt är klara ska jag inte påbörja någonting
Fast tiittar efter en sommarbil också
Blir så trött på mig själv
ADHD heter det visst
Måste ha en släng av det
Annars vet jag inte vad det är som gör att jag inte kan sansa mig
Men tvingar mig att sansa mig
Kämpar för att ta en sak i taget
Försöker se på saker för vad de är
Moppen står hemma, det händer otroligt lite med den och de två som inte r påbörjade
Ska jag då dra på mig något mer?
Nä det ska jag inte
ska göra de saker jag har planerat innan jag gör något annat
Inte göra "bara detta emellan"
Är dålig på detta
Har dålig uthållighet i allt utom att inte dricka sprit
Å egentligen....det är ju det enda som betyder något......så...hur viktigt kna det vara?
Till top