Gå i motvind.....

2010 / Permalink / 3
.....ja
Kanse d
Går nog i motvind å lägger för mycke energi på ngt som e döfött
Men måste
Måste få ta den tid d tar
Självklart kommer jag att fixa framtiden....en bit av en kaka.....men....hade inte tänkt d såhär
Ligger alldeles för många timmar stil, hårt arbete å energi i min firma för att jag bara ska kunna släppa
Men har börjat släppa nu
Känner att d e ett ok att bära
Ska i mer än ett stycke bli en befrielse att slippa åxå
Det harjag inte glömt
Kommer ju att få lite tid

Men händer positiva saker åxå....fast dessa håller jag på lite
Delar ut dom då d e färdiga.....*ler*
Så länge d finns liv finns d hopp......har iaf hoppet kvar
Har ett embryo i huvet till ngt nytt
Något riktigt bra tror jag
Mene rusurssvag....skulle behöva en kompanjon...eller snarare en investerare....som la lite friska stålar....så man kunde komma igång...
Fast var söker man reda på en investerare?
#1 - - Kråkan:

Du lär ju hålla på det ett bra tag, det positiva, men tror på Dig och Dina idéer. Inga vilda, djärva planer, utan analyserade och genomtänkta.



Go for it.

#2 - - Anna:

Ta hand om ditt embryo, det kan växa och bli riktigt stort.....

#3 - - Anonym:

Har man en enormt bra idé brukar saker o ting lösa sig av sig självt. Vilken investerare vill inte tjäna pengar? Det viktiga är väl också att tro på det man gör, tro att idén är bra och sen fokusera framåt och sen jobba hårt, det kommer man ju aldrig undan :-)

på startaeget.se kan du få lite infallsvinklar kanske, där kan man också söka investerare tror jag!

Till top