Nu e d...........

2009 / Permalink / 10
...........bara några dagar kvar
På fredag flyttar jag in i nya lägenheten
Ska bli så roligt att komma dit
Stort
70 kvm
Balkong
Kvällsol
Ett riktigt kök
Härligt
ser verkligen framemot att få mitt eget boende
Mitt boende
Ska landa där
Bli mig själv
Ska bli skönt att landa.
Verkligen
#1 - - Anonym:

Jadu, du landar ju hårt, men ditt blir din borg snart i alla fall.

Skönt med sällskap ju L

#2 - - Torktumlarn:

Va gôtt att läsa. Får lite känsla av den första lägenheten man hade i 20-årsåldern någon gång. Det var då man kunde dricka som man ville utan att morsan kunde lägga sig i. Faan, så är det ju fortfarande, har inte kommit så mycket längre:-( Dags att fatta beslutet, tiden börjar rinna ut...

Kram

#3 - - Maja:

Det är alltid ett lyft att trivas i livet o tillvaron =)

#4 - - Anonym:

Det är alltid ett lyft att trivas i livet o tillvaron =)

#5 - - Maja:

Och fint var det ju =)

#6 - - Anna:

Hej!

Har du gått vilse i nya lägenheten? det var länge sen du skrev och jag hoppas allt är bra med dig, livet och nya lägenheten.

Trevlig helg!

Anna

#7 - - Maja:

Men lille vän, har du GLÖMT att du har en blogg att sköta om



Krammis

#8 - - Gammal Hårdrockare:

Sjuttio kvm! Det var en stor jävla lägenhet det. Måste vara hög hyra...

#9 - - Anna:

Nu börjar jag bli orolig! Var är du och hur mår du i nya lägenheten?

Anna

#10 - - Maja:

Jag vet ju att allt är väl med dig, men blogga lite också :) Ha en underbar dag.

Kram

Till top