Livets baksida och regn

2008 / Permalink / 3
Va fan bor man här för?
Bara regn ju
Motvind uppförsbacke å ett jävla regnande.
Är v'äl därför som ingen kommer till butiken.
Folk ligger väl hemma och lönnfiser under täcket.
Varmt o gott.

Fast nästa helg.
Då.
Då blir d ordnig. Ska jag till Budapest.
På SPA
Gött
Lyxa lite
Låta en hårig grymt stor bulgariska, utan tänder med valkiga torra händer,  knåda mig.
förmodligen får jag väl senknarr eller ngt av d, men d läker väl.
Ska simma, fast vattnet är väl för kallt antar jag, å frysande stappla isäng......å lönnfisa.
Ne
Så negativ e ja inte egentligen.......eller jo, eller va.....
fast e ju inte lätt när faktiskt livet är just sånt.
Men måste väl ge sig ngn gång
#1 - - Judith:

va fan gnäller du så för....långt ifrån alla som blir bjudna på spa resa till Budapest!

Att vara i självömkan kan ju vara ok lite grand men när man fastnar....då är det inte lika bra.

Flytta, sälj firman, eller gör nåt....Det man skapar får man!

Gör bra saker och bra saker kommer hända dig! Eller tvärtom om du hellre vill det.



Hoppas du får det bra i Budapest och att humöret blir lite bättre. :-)

#2 - - Torktumlarn:

Tjena fyllot och tack för dina rader på min blogg.

Men visst har vi några kilo för mkt, och det handlar inte om trivselvikt utan en evig övervikt som gör att man kastar skit på sig själv för att man inte får bort fläsket.

Synd att mc-säsongen är slut. Annars hade jag kunnat åka till dig så hade vi kunnat ses över en mosbricka och ömkat varann och hållit med varann om att det är just vi som har det djävligast av alla, att orättvisorna regnar som hagel över oss och att det var bättre förr. Det hade varit renande tror jag:-)

Men kom ihåg, allt är inte pest, inte Budapest i alla fall...

#3 - - vanligmorsa:

Jag tycker du är värd denna resa...

Passa på å njut för fulla muggar...

Kram på dig!

Till top