Så.....

2008 / Permalink / 3
då va d klart.
Jag har köpt lägenhet
Kommer att flytta från denna by
Kommer närmare stan
KOmmer till en riktigt stor å fin lägenhet
70 kvm
Ett slott
Med balkong
Med tvättmaskin
Stortbra kök........med varmvatten denna gång
Med en massa lyxpyxiga saker
Annat d än den dagen jag då jag vaknade upp å tänkte att jag nog ev skulle kanske bli nykter
Liiiiiiite skillnad
En annan värld
Vilken lyx
Ett stort gott sovrum
Med fönster,utan trafik
mmmmm
Inte utan att jag längtar
Tror på detta
detta va den första lägenhet som jag riktigt fastnade för
Har kikat på en del, men inte velat ha
Har haft denna i tankarna hela tiden
Den va lite för dyr, men......kommer att få lägre hyra än nu
Va på banken
Tog en minut....jamen såklart får du låna stålar.......3,5% ränta
Klappat å klart
Perfekt

Skulle bara att veta att d satt ett råfyllo mitt emot honom
Skulle ha varit förr d
Då va d kalla handen
Då va d ut på gatan med dig bara
Nu.............*ler*
D e gott å vara nykter
Å ha en bostad
Å ha en framtid
Å ha ngt alls
GÖTT MOS
#1 - - Maja:

Stort grattis, skönt att äntligen kommit till beslut =)

#2 - - Susanne:

Instämmer med föregående! Ett STORT grattis! Gott att ha nåt trivsamt att komma hem till!

#3 - - Maggan:

Finns inget bättra än ett eget hem att mysa i! Grattis!!

Till top