05:41.....

2008 / Permalink / 0
......å ja kan inte sova.
Typiskt.
Vet precis.....
Om ngn timme somnar jag och kommer att försova mig
Har hänt förut.
Har svårt att koppla av nu.
Firmans problem mal inom mig.
Vaknar å funderar på ngn bra lösning.
Vet att vi nog klarar oss, men d e inte bara att klara sig, d ska gå bra åxå, ska vara roligt.
Inte meningsfullt annars
Nu e d inte roligt.
Funderar på massa lösningar, mer eller mindre genomförbara,men strandar
Å börjar om
Vet att detinte är bra för mig att hålla på så
Men inget jag styr över direkt
I vaket tillstånd funderas det inte så mycket, utan är mer då natten kommer
Tankarna kommer i gränslandet mellan vaken och sovande
Åsså vips, vaken å full i funderingar utan att jag direkt noterat det
Sådär
Men är inte svart å negativ, funderar mer på kreativa lösningar.
Kanske e sunt
Men e inte sunt att göra d på natten
Ska försöka somna om nu
Till top