Nerlusad...

2007 / Permalink / 0
...med irriterade kunder.
Sonen har gjort ett kass jobb och jag får skit så det sjunger omet.
Försöker medla, men vi har nog försatt oss i en situation som gör att skället är befogat.
Dessvärre har jag en kund till som är minst sagt irriterad på mig.
Fast den kunden har inte rätt, enklare att svara när kunden har fel.
Men gillar inte att ha missnöjda kunder.
Känner att jag bygger upp n irritation.
Det går inte bra jst nu.
Strular.
Massa marginalfel åt fel håll hela tiden.
Tär på krafterna.
Tålamod min vän.....
Men är enklare i teorin.
Skällde på sonen, men försöker hålla mig från svordomar och anklagelser.
Bättre att poängtera att detta är viktigt.
Viktigt att inte strula att ta det på alvar.
Inte slarva.
Men lättare sagt än gjort.
Lätt att i teorin planera saker, åsså strular det.
Är sliten......åsså detta jävla ben....
Är så in i helvete trött på gipshelvetet så det bara finns inte.
Är ju för faaan som lam....

Nu känns det bättre.....*ler*
Till top