Idag e mötesdag.

2007 / Permalink / 0
Är senare ur sängen.
Tar det lugnt.
Äter frukost innan jag går.
Men har inte sinnesro, bara en pålagd ro.
Är inte genuint lugn.
Ngt stör mig.
Jag vet vad det är.
Det är den där jävla foten.
Kan INTE förlika mig med besväret. Kryckor och inte få stöda på foten.
Har svårt att klara mig hemma.
ÄR som invalidiserad och kan bara inte acceptera.
Är nu, efter dagbytet, 16 dagar kvar.
Nedräkning pågår.
Snart är det dax.
Hoppas bara att allt e ok.
Tänk mardrömmen att dom rättar till benet och gipsar om mig...........stön
Den tanken är mardrömslik.
Måste bli av med iaf en krycka så jag kan fungera på jobbet å hemma.
Står ut med att halta och ha ont, bara jag får upp rörligheten och kan städa och laga mat.
Ska aldrig mer äta smörgås......
Ska laga varm mat varje kväll....
Så blir det ju inte men ibland iaf.
Ska iaf äta mer riktig mat.
Är urle på mackor och snabbmat.

Till helgen bjuder L hem mig till sig.
Vi ska laga mat och ta det lugnt framför teven.
Ska bli gott med lagad mat....
Till top