Dag 192

2003 / Permalink / 0
Känner mig seg. Har fått en släng av influensan som går här. Grinig, trött.
I morgon åker det hem ett gång. Kommer at sakna fler av dom.
På Ons åker resten av dom jag umgås med här.Det är trist att det inte kommit några nya som kan fylla deras platser. Endast finnen blir kvar, vi kom samma dag och åker samma dag. Han har blivit rappare på pingis. Vi spelar varje dag, ibland flera gånger. Pratar mycket. Han har nästan gett upp hoppet på en nykter möjlighet. Känner igen mig i hans hopplösa situation, men vi skiljer oss åt lite. Han orkar inte kämpa riktigt. Är inte säker att den gossen klarar detta. Säger själv att han inte orkar en gång till. Hans ögon är ibland mörka när vi pratar. Gillar honom.

Har kommit några pundare. Två av dom är ordentligt irriterande. En tjej och en kille.
Hon skulle promt fota alla som var här. Minnen sa hon.
Ville inte vara med på bild. Blev riktigt irriterad då hon skulle ta foto på mig ändå.
Hade stoppat ner kameran i halsen på henne om hon tagit en bild på mig.
Det ska hon ge fan i bara.
Hon fattade till slut att jag menade alvar och tog ingen bild.
Den andra fåntratten skulle hålla morgonsamlingen. Har liksom vant mig vid en viss rutin och vi är ålagda att läsa ur vissa böcker. Puckot skulle ändra på det. Sa att han visste bättre än oss andra, och skulle dela med sig av sin visdom, genom några budda böcker eller vad fan det var.
Spelar ingen roll vilka böcker eller vad det stod i dom.
Hans överlägsna sätt fick mig att tända till.
Varför tror han att han är här.
Som våran ledsagare i mörkret?
Nä tokfan är här för att han är lika jävla av banan som någon annan av oss. Han och för delen alla här har inget att lära ut, vi är alla här för att lära oss fatta att vi är körda.
Nåväl, han skulle inte göra som vi gjort innan och jag tände till.
Var beredd att klappa till honom.
Men han gav med sig och läste det han skulle efter att han läst sin skit.
Jävla dumma människa. Sabba min morgon med dumheter.
Å jag är som vanligt torsk också.
Låter i vanlig ordning andra bestämma hur jag ska må………suck.
Har inte lärt mig något…..

Tycker att det ska bli lite tristare utan dom som åker. Känner att innehållet tunnas ut i gruppen. Lite väl mycke stofiler som gaggar just nu. Men det kanske kan ge mig något annat. Harr svårt att identifiera mig med gubben K och flera med honom.
Självärderingarna kommer at bli massa lycka till och det gjorde du bra.
Vad jag nu ska med det till…..

Tänkte på när du sa: ”jag kunde inte fortsätta dricka och jag kunde inte låta bli”
Det kände jag igen.
Bevara den känslan i ditt hjärta.
Bif steg2 Lösningen
/Rådgivarna

Till top