Nu .........

2022 / Permalink / 2
.... e jag officiellt ute ur bandet
Nu spelar jag inte mer med dom
Känns trist efter att ha tragglat med varandra i över ett år
Men det går inte längre, det är aldeles för dåligt med utveckling och framåtanda
Dom e för trötta helt enkelt
Så nu e ja bandlös...... inte kul, men nödvändigt
Har ju lite egna projekt som jag håller på med så blir väl iof bra med det, men det är ju kul att spela ihop med andra så e d ju bara
Så lite grått idag, fast d e blå himmel
#1 - - Torktumlarn:

Hej, länge sedan jag kollade din blogg. Blir så glad, herregud 19 år, jag är stum av beundran. Har inte gått lika bra för mig, ut och in i skiten. Men vi har gemensamt att spela i band i alla fall, mitt senaste börja låta riktigt bra, har nyligen hittat en sångerska som är riktigt bra.

Svar: Härligt!Ja 19 år är lång tid, det trodde jag aldrig att det skulle gå, men.....
Spela är kul, rock on.....
Jul att du hittar hit iaf, å häng i det är värt att vara nykter
En Dag I taget
Kram
Ett Gammalt Fyllo

#2 - - Torktumlarn:

Kram själv! Blir så inspirerad när du berättar om barnbarn, förra året fick jag två så där finns all motivation att äntligen bli av med skiten. Börjar tära på kroppen ordentligt, och man vill ju uppleva lite av deras uppväxt.

Svar: JA, faktum är att jag inser nu när jag fått några dagars sammanhängande nykterhet, att det liv jag hade innan va ju ganska värdelöst, inget annat än nästa fylla betydde någotNu......
Barnbarn, som gillar mig, barn som accepterar mig, va hos släkten i Julas, spelar i band å har börjat kunna göra egna låtar, åker med husbilen var och när jag vill
Alltså.........byta ut mitt nuvarande liv mot det innan är inget jag skulle vilja
Så....
Se till å ta dig på AA möten, går du regelbundet så blir du nykter vare sig du vill eller inte, men du måste gå dit
Som dom säger
Går fötterna till AA....kommer huvet efter
Så...ta tag, det är värt det
Kram igen
Ett Gammalt Fyllo

Till top