D va....

2024 / Permalink / 0
 
 
...som d blev
Precis så som jag lovade att det INTE skulle bli 
att jag skulle skriva och vara duktig
Men ........ 
Mycke snack klarar jag iaf...... 
 
Nu e jag iaf hemma å allt lunkar på som vanligt
eller ja....... :)  
 
Ska uppdatera lite om jag hinner, 
Men e otroligt mycket med skivan nu ...... nästan klar nu ..... nästan ..... bara lite till ..... :)
Har skrivit 7 nya låtar, å skrotat ut å ändrat om, skrivit nya riff .....å dom va bra....redan 1974...så skrot på dom igen.... osv osv
 
 
Men nu, för några dar sedan fick jag beröm från bolaget, dom tyckte vi hade lyft 
å sa " det ska bli intressant att se hur detta mottas" .......
Å det ska det
Så jävla kul om någon blir upprörd å lite feminint kränkt, å drar en prutt i pojktrosan<br>
D e ju d man hoppas på .........
Men...
Den glädjen får man väl bara längta efter...... hur som.....nu har jag / vi.... gjort d allra bästaste jag kan, nu klarar jag inte att göra bättre.
Så får vi väl se hur det landar ...... 
Nu väntar jag på slutmixen ....... för godkännande, men jag kommer säga .... ja ja ja ja ..... :) 
Nu ....nu vill ja släppa detta. 
Å, funkar d, då blir d turné ....... fan rockstjärna alltstå, då kommer min skenande hybris att passa in, blir ju lite fel att ha hybris med en flopp i bagaget, men va fan.... d e d närmaste sjärnstatus jag någonsin kommer att komma..... så skiter i det, har hybris så mycke jag vill ...... :) :) 
 
Kolla bara vilken stjärna, vad skulle kunna gå fel ....... :) :) 
 
Vilken inlevelse, å skicklig, drar Imse Vimse Spindel som inget ......... :)


Hur som ...
Landade nykter å städad, 2 dagar efter polaren ...... ja ja ja...ska lägga ut lite bilder då då.....
Till top