En dag.....

2016 / Permalink / 1
...som alla andra.
Vaknar som en nyponros och med ett glatt tjohooo, hoppar jag ur sängen. Några goa armhävningar och äntligen gryr dagen som jag med liv och lust kan hänge mig åt.............................
Eller inte kanske
Fast lite skönt är det att våren sakta börjar närma sig
Är lite ljusare
Känns inte riktigt lika illa att ta sig ut till bilen
En liten men tydlig positiv signl om att våren kommer och efter vår är det sommar.
Denna sommar blir det arbete och åter arbete
Har sedan sist jag skrev, vilket va ett tag sen, såklart bytt jobb igen, har kommit upp mig lite och har det riktigt bra egentligen.
AA gåendet har det varit sisådär med ett antal år nu, en har återtagit det och tro det eller ej, men bara efter några gånger med mer regelbundenhet så känner jag mig lugnare igen
AA behövs i mitt liv, fast det nu gåt några dagar sedan dag 1
Dessa dagar har blivit snart 13 år, om jag håller denna månaden och några daga till, men det vet man inte innan
Idag skall jag iaf vara nykter

Lille vovven börjar sjunga på sista versen, är inte sig lik längre, har tacklat av och det är med stor bävan jag inser att hans dagar är räknade. Ska ge honom en fin sommar, kanske hans sista, men det vet man ju inte, jag hoppas på några år till, men över det styr inte jag.
Nåja, jag ska försöka skriva lite oftare här, men livet rullar på .......
Fast otroligt nog har jag fortfarande besök här på min lilla blogg

Kram på er därute
#1 - - .:

Åh, underbare mr B.
❤️

Till top