Vilken ......

2014 / Permalink / 0
.......karaktär
Vilken vilja
Enastående
Topp
Igår kväll, efter en hård dag med Nutrilet och faktiskt en hel kämpande för att komma i läge på veckans vikt
Efter skidturen, efter kvällsmaen, som i sig var god och rejäl och kanke lite i överkant med kalorier
Vad gör fyllot?
Lägger mig framför teven
Ger efter
Går ut i köket slår upp mjölk och tar ner en låda mandelkubb, ja en låda, inte en eller två utan hela lådan. Var säkert 10st kvar
Sedan mölar jag i mig detta i rask takt
Så, nästan en liter mjölk och ett stort antal mandelkubb.
Bravo
Applåderna rasar
Suck
Vägde in i morse och resultatet väntade inte på sig
05 kg upp
Men va faan
Jag bara älskar mandelkubb och mjölk
Har inte fuskat en enda gång i veckorna hittills, så får väl leva med att jag är en svag människa
Fast gott var det .............
Riktigt gott.........
Till top