Inte utan....

2011 / Permalink / 2
...att jag e lite stolt
12,6 km med en takt på 6,36 min/km
Inte utan att ja e lite smal.....för första gången sedan jesus gick i kortbyxor står vågen på UNDER 90 kg

Inte utan att det är tomt utan min spingkompis..........

Inte utan att det är tungt att jag är uppsagd på jobbet

Inte utan att jag blir lite glad då min CV är intressant på marknaden och jag ska på intervju på ett nytt jobb imorgon

Inte utan att livet rör på sig

Inte utan att saknad finns i mitt liv

Inte utan att kamplust finns i mitt liv

Inte utan att bakom målnens små grå tappar lyser alltid solen, fast ibland e d bra grått.....

Lyckosten småsten...........hur d nu passar in....


JObbintervju Kl8:00..... kommer att nagelfaras........inte utan lite bävan
#1 - - Birgitta:

Vad har hänt med springkompisen hunden?va duktig du är..rena sportisen ju.

#2 - - Anonym:

A är imponerad. Lycka till med nya jobbet!

Till top