Den fete....

2010 / Permalink / 0
...dåren till granne på firman, ger sig inte
Han håller på med sina provokationer
Nu senast har börjat sno grejer av mig
Har stulit en motorlyft
Vilken jag egentligen behäver nu tillflytten
MEN......har beslutat att inte låta mig provoceras mer
Spelar ingen roll vad han hittar på
Han är luft för mig
Även om jag vet att han snott den, så kan jag ju inte vevisa det ändå....så, meningslöst att lägga energi på
Å vet med mig......börjar jag ta i d så slutför jag .......... å det är det inte värt
Får tugga i mig
Men såklart är det irriterande
Irriterande att det är så mycket som inte funkar lätt
Ingenting går enkelt, utom pådet nya stället.
Här flyter det p
Är väl så att det gamla stället visar sin rätta sida nu......*ler*
Om en trakt eller ställe kan uppvisa ngt alls
Det somoroar miglite är att jag har en kompressor som står där, en bra kompressor
Den vill jag ha kvar
Får väl släpa in den i verkstan antar jag,annars ärvälden åxå borta snart
En jävla idiot är det
Men vad göra åt andra ihåliga dårar....

En sak har jag lärt mig i livet
Mot dumhet kan man inte slåss
Till top