Vet........

2010 / Permalink / 2
.......vad jag behöver
Lugn o ro
En längre tid utan press
Landa
Har klurat en del på vaffö jante uppskattar sommaren riktigt
Nu vet ja
Längtar efter hösten
Efter mörkret
Efter att firman har dött o d e klart
Att få vara ifred
Att få landa
Framför brasan
Spela gitarr
Ta d lugnt
Sova
Sova ut
Tänka igenom min situation
Ladda batterierna
Vara taggad inför nästa säsong
Hitta på lösningar, för min något pikanta situation
Har nu trollat fram lite lösningar, så nu har jag nog fixat hyra osv fram till halva ecember, men måste trolla lite till, ska ju ha så ja klarar mig till maj nästa år
Inget jag bara gör
Men men
Har nu lite respit
tid
Sedan måste jag i höst ta vara på mig själv
Visst, vila är bra, men får ju inte dega ihop
Men har börjat få lite, lite, tankeråttor som nog kanske kan bära
Men men
Långt från ide till att bankkontot rör på sig
Så.....
Dessa jävla pengar
#1 - - Anna:

Önskar verkligen att du får allt det längtar efter och vill ha...för mej är du inte någon som ger upp i första taget.

"...det finns en fara i att aldrig hitta vägen...och det finns nåt vackert med att vandra den ändå...."

Ibland går man med tunga steg, men så länge man går, så finns det hopp.

#2 - - Kråkan:

Många bäckar små..... Idag blev det väl en liten vattenpöl i alla fall.

Till top