Alltså.....

2010 / Permalink / 0
....hur e d egentligen ställt.
Brukar försöka att inte reta mig på folk
Vara en fin kille
Tolerant å låt andra göra som dom vill
Dom är friska jag e sjuk å så ska det nog vara......men
Ibland blir jag fundersam

D kom in en snubbe i min ålder å tjackade upp sig poå en moppe till tösen
En riktigt fräck variant
En begagnad som jag hade fixat till
Riktigt bra grej
Å han fick den till bra pris
tll detta köptes hjälm o så
En diger present till en 15-åring
Ngn dag senare kom han in igen
Såg tveksam ut
Jag trodde d va ngt fel på moppen
MEn.....d va d inte
Tösabiten....15-åringen.....hade inte sett moppen än
Skulle vara en översasknig
Men han tvekade om d va rätt färg, hon kane inte vill ha den
Undrade om han skulle kunna få byta isf

Jg tittade en stund på honom
En man....eh....borde vara man....en fjant....som skulle föreställa god förebild för sin dotter
Såg osäker ut o tyckte att han förhastat sig
Att hon kanske inte ville ha den färgen osv
Hallo eller
Tösen får en present för över 10 000....å förväntas att inte bli glad
Inte bli nöjd
Missnöjd
Med det man får
Man får d fräckaste men d kanske inte passar
Å han, fjanten tar det
Han är inte ekonomiskt oberoende, va tvungen att handla det han har råd med, men tösen har uppfostrat till att vara en bortskämd skithög som inte tacksamt tar emot det hon fåt
Nu kanske hon gör det
Men allvarligt
Köpa en dyr present för stora pengar...å vara orolig för att det inte påassar
Lyckos den kille som träffar den tösen o ska bilda framtid
Blir faktiskt fundersam på hur folk fungerar
Uppfostra sina barn till att bli bortskämda vidriga egoister......e ju en riktig björntjänst
Funkar väl pom man e ekonomiskt oberoende o alltid kommer att vara d
Fast då handlar man ju inget begagnat....det är liksom en annan nivå då
Har såna kunder åxå, fast dom stör mig inte ens tillnärmelsevis vad dessa wannabes gör
Dom kunderna, kommer in, pekar på det bästa o fräckaste, betalar i kassan å är jätteglada
Det är deras förmån
Men dom är iaf glada
Denna fåntratten har lurat i flickstackarn att d e bara att vara lite missnöjd så regnar det mannar från homlen
Hå hå jaja
Ska inte lägga energi på sånt här men ibland blir jag alldeles matt....

Till top