e ok

2008 / Permalink / 5
Såklart uppskattar jag ni skriver.
Blir glad i själen av att ngn faktiskt läser och bryr sig såpass att en kommentar blir till
Tycker inte d e fel oavsett åsikt o formulering.
Tack att ni finns
Länkar numer så ja kan pinga lite mer
http://intressant.se/intressant
Kram på er
#1 - - Micke:

Återkommer regelbundet här vet du!!

Ha de riktigt gött!! :)

#2 - - Susanne:

Samma här! Man måste ju kolla hur du har det :-)

#3 - - Judith:

Kikar in i bland också....inte så ofta numera men har lite koll. :-) Om du bara vill ha lite socialt liv och en fika nångång så slå en signal om du har lust. Rödtotten är hemma allt som oftast...

Ha det gott och sköt om dig

#4 - - Robban:

Hej på dig! Vill bara tacka för ditt bloggande,är själv en beroende och har varit nykter sen i morse och tänkte lägga mig nykter med. Ville bara tala om att jag fick i läxa av min sponsor att söka likasinnade på nätet.. Jag har kännt mig bitter på senaste tid och jag blev sittande här på din blogg och fick mig ett par riktiga käftsmällar,precis det jag behövde och känner mig mer ödmjuk och tacksam för tillfället. Trevlig fortsättning på dig! Mvh Robban

#5 - - Anna:

hej!

var har du tagit vägen? Saknar dig och blir lite orolig!

Hoppas du har det bra.

Behöver du stöd så finnas vi ju här ett helt gäng som vill hjälpa om vi kan!

Kram

Anna!

Till top