Åsså e d en ny......

2008 / Permalink / 2
.......dag som grinar mig i nyllet.
Va har denna jävla dag i sina gömmor att dänga i huvet på mig då.
Antaglingen kommer det att bli en jävla..........men vänta nu......
Har ju bytt stil.
Är ju en positiv idiot nu ju.
Inge neggofåne. Min nya positiva inställning till livet.
Ska vi se......hmmm........positivit........
Å hur lätt va d då?
Ska vi se........
.......
....
Jo......mmmm......idag är jag ledig på förmiddagen.
Det är ju torsdag.
Har min baddag.
Ska bada bastu, sola, fika å ha egen tid.
Läsa tidningenilugn o ro.
Va mysig denna förmiddagen skall bli, å sen ska ja till jobbet å ta tag i en grinkunds jävla skrotgrejer.......NÄÄ, ska jag inte.
Ska åka till arbetet och göra det alla andra gör. Arbeta.
Spelar väl ingen roll vad jag gör i den bemärkelsen. Å kundgnället ringer ju inte idag.
Så idag blir en bra dag.
Ska bli roligt attkomma ur sängen.
Ligger med laptopen i sängen.......ska morna mig.
Ta en promenad me vovven
Må gott.
Äta en bra frukost, sen iväg å bada.
Låter ju som en toppendag.
Va roligt d ska bli, SKA bli en bra dag i min positiva anda,,,,,,,,,,,SKA bli......

Åsså har mitt blodtryck blivit bättre.
Så jag mår bättre.

Kram På Er Därute 
 
#1 - - Judith:

Så där ja...bättre så...;-)

Mötena är inte så jävla dumma! Högmod och självömkan kan få även den bäste på fall. Det där vet du ju.. Och jag med...jag fastnar där också ibland men jag är en envis jävel. Jag går på samtliga möten. Hoppar inte över....för jag vet vad som kan hända. Och jag blir så tacksam då. Då ser jag vad jag har idag...vad jag finner varje dag numera. Glädjen som kommer allt mer och mer...



Ha en underbar dag och jag önskar dig allt det bästa.



Sänder kärlek och ljus och kramen.

/Judith

#2 - - Micke:

Hell yeah...en positiv inställning förgyller dagen!!



Ha de gott Kompis! :)

Till top