På....

2008 / Permalink / 3
.....mötet igår kom de en ny.
Väcker känslor.
Troro att jag esåsäker.
Glömmer hur d va.
Slätar över.
De va nog inte så farligt....osv
När det kommer en ny.
Vaknar minnena.
Delade om hur d var för mig när jag kom.
Mindes precis hur d egentligen var.
Va skönt de är att minnas, veta, känna varför jag går på AA.
En enkel kväll och dag att vara nykter när sanningen ligger färsk och påmind imitt huvud....

Kram
#1 - - Micke:

Man får aldrig glömma sina första stapplande steg!!
Helt rätt!!

Kram på dig !

#2 - - Judith:

Det är så mycket glädje också i när det kommer en ny tycker jag. Dels för att påminna sig själv men också för att någon mer har hittat dit.
Må gott

#3 - - desd:

känner igen det där. Då rinner ofta självupptagenheten av mig. TACK, om jag inte sagt det, för din långa fina kommentar i min blogg. Värmde så otroligt mkt. Gungar på friskt här.. men nykter är jag å det går åt rätt håll. Men det var ett tag sen du skrev blogg nu. Så obotligt nyfiken ju.. å undrar hur det går för dig med dejtandet.. *S* Må gott!

Till top