Ödmjukheten....

2008 / Permalink / 0
....är ju något vi diskuterar mycke i AA
Men den är svår att fånga
Svårt att vara ödmjuk
Är just nu inne i en tid av slapphet, både då dgäller ödmjukhet och att arbeta i programmet.
Det funkar ju så bra ändå.......
Slöheten är ett gissel
Är svårt att hånga i och göra det som krävs närlivet flyter på.
Vet att jag borde sansa mig och ta d lugnt.
Tänker på idag då ja snäste åt sonen
Men eg var det min egen frustration som kommer fram
Frustration över attdet inte går spec bra just nu
Det äår motigt.
Åsså vips hade sonen fått in lite jobb.
Det löser sig
Är/blir tufft, men vi löser det.
Finns ingen anledning i världen att fräsa åt honom.
Men blir så
När jag går på mycke möten så är jag mer harmonisk
Å vaffö går ja inte påmer möten då????

Mötte polaren i butiken idag
Han mår inte bra.
Fast han vägrar gå påmöten, han tror inte på AA
Fast han håller med om att han mår bättre id perioder han går där, men det beror nog inte på AA utan på.....ja vad vet jag
Men en polare tillhonom ville han ha in i gemenskapen, fast det gick inte, då var AA bra för honom, men han själv behöverinte gå där...

Lätt att se andra göra så
Svårare att se sig själv.
För mig gäller det nog att jag går på lite mer möten och lyssnar på dom som gått före
Till top