De va väl....

2008 / Permalink / 2
...väldans då.
Inget förtroende alls.
Som om jag skulle ..........



Jaa, d skulle jag nog kanske....
Men ska ju inte grusa en braig ide innan vi vet.
Skall berätta huruvidatassarna höll sig i eler ej.......*ler*

Verkar som om sprit o sex e de som väcker lite intresse...........eller?
#1 - - Judith:

Hehe, nu ska vi inte vara såna! Men nog fattar väl en enkel rödhårig brutta att inte fasen kan du hålla tassarna ovanför täcket om du har en grann tös du gillar bredvid dig! :) Ja, nu ahr du ju börjat berätta så är A sagt så msåte även B komma. Annras kommer jag och drar orden ur dig. Bara så du vet. DET är inget du vill. Basta *LER*

Och jätte GRATTIS i dag till dig! På din 5 års dag! Du är värd lite tokerier i sänghalmen till denna så braiga dag!
Grattis till mig med för min 1 års dag idag!!!

/Många goa kramar

#2 - - Judith:

Skulle sex väcka intresse???? näe hur kan du tro nåt sånt? Inte hos mig i alla fall! jag är stendöd... (ooops Gud va jag ljuger...)
Men jag har väl ändå varit rätt flitig här ändå med mina kommentarer hos dig? Även innan sexet menar jag...? ;)
Annat emot dig själv hos andra.....hmmmmmm..inte ett ljud i skällan inte...hmmmm *Ler*

Till top