Det var väldans...

2007 / Permalink / 4
Vad många som tittar in här hela tiden.
Trodde att sajten skull självdö om jag slutade skriva, men så är det inte.
Ska ta tag i det igen.
Försöka dela med mig av min väg.
Men först ska jag , tro det eller ej, ha semester.
Ska åka utsocknens och flyga skärm.
Ska lägga ut några härliga bilder då jag kommer hem.
Men ska börja skriva igen.

Kram på er alla därute i sommarvärmen
#1 - - Zindrina:

Hittade hit först idag, läser din blogg. Jag kämpar mot alkoholens klor så mycket jag med. Har trillat dit igen, skriver blogg.
Hoppas på att få se dig fortsätta skriva här.
//Z

#2 - - juhani-juoppo:

Trodde nästan att det hänt nåt.
(Men bara nästan)
Välkommen tillbaka!
coz
Ps.Bloggar bara på finska av olika anledningar.
Har en hel del läsare i Finland.
Ha en BRA semester!
Hej.

#3 - - Micke:

yes!! va glad jag blir!! ha så skoj med skärmen nu!!

#4 - - Lillamej:

Tjohooo va glad jag blir! Både åt att du kommer tillbaka o skriver OCH att du ska flyga skärm! Låter underbart! Vi hörs!
Kram!

Till top