Visdomstanden

2006 / Permalink / 1
I Måndags drog jag ur en visdomstand.
Det var inte så vist gjort.
vad ONT det gjorde.
vad lång tid det tog.
trodde det skulle vara en enkel grej, men så var det verkligen inte.
Har legat i 3 dagar och bara haft ont.
Åsså kan jag ju inte äta piller heller.
Hade varit fint med lite benzo desssa dagar, men den lyxen har försatts.
Så det fick räcka med alvedon.

Halva ansiktet är riktigt svullet, men jag är på jobbet idag.
Va även på eftervårt i måndagskväll, fattade inte att det skulle bli så illa, så jag åkte dit och tyckte det var aså bra så.....
Skulle tagit det lugnt om jag vetat vad som väntat.....
Nåväl,det blir iaf bättre så skante ömka mer om detta........

vi ska sälja huset.
Vi har kommit på att detinte är så bra för oss at ha hus, bara jobb.
Å jobb har jag så jag klarar mig.
får se var jag kommer att bo då huset blivit sålt, men ska nog komma på något.
Vi har ju faktisktingen spekulant än.
Kan bo ett tag på firman till jag kommit på hur jag vill bo.....

 
#1 - - coz:

Jag hade samma djäkla stora visdomstand.
De fick dela den med en typ:huggmejsel.
Satans ont hade jag.
Så jag lider med dig!(i allt)
cozmo

Till top