Dag 400

2005 / Permalink / 0
Är på eftervård
Blilr så trött på dessa duktiga framgångsrika människor att jag blir galen…..
Sitter och berättar om hur bra allt är.
Det är inte bra, vi är inte här för att vi är så jävla bra…VI är här för att vi supit oss bortom allt förnuft.
Passar vi oss inte ta Kung Alkohol oss.
Fattar dom inte att det är med livet som insats...VAKNA
Blir attackerad mest hela tiden i gruppen nu. Men står upp för det jag tror och känner.
Apropå att bli tagen förresten.
Fick ett trist besked häromdagen.
Min kompis, finnen, han från hemmet.
Kung Alkohol har tagit honom.
Han orkade inte nyktra till denna gång.
Han valde repet.
Förstår honom, men jobbigt. det blir så påtagligt.
Det är ingen enkel väg det här.
Är mycket osäker på att jag själv skulle orka göra detta igen…tror inte det.
Vi snackade mycket på hemmet, finnen och jag, han sa redan då att inte orkade mer.
Sa att detta var sista chansen. Han var trött.
Vi var överens om att det här med att nyktra till inte är någon hit…
Kommer att bära med mig mycket av vad vi pratade om.
Han kommer att finnas i mitt hjärta länge.
Till top