Dag 233

2003 / Permalink / 0
Vaknade tidigt. Är inte så mysigt att gå ut mitt i natten å pissa, men inget val så det är bara att knata ut.
Det är kallt å svart. 
Självömkar mig lite.Kallt även inomhus nu, fast jag har två täcken och det är skönt att krypa ner i sängen igen. 
Somnar om. När klockan ringer är jag inte ett dugg intresserada av att gå upp.
Det känns lite lättare idag. 
Har sovit inatt. Kommer till jobbet vid 8. På radion har Gert Fylking bytit upp sig från en penna till en motorcyckel, CBR900RR, inte dåligt gjort.
Snart är det jul igen. Va ska jag göra då??
Har fanimej ingen aning, har heller ingen speciell lust med något heller.
Börjar vänja mig med tanken att jag inte kommer att kunna åka på klassfesten.
Tråkigt, men så är det.
Jag kommer förmodligen inte heller att åka till Jonte. Får nöja mig med firmans julfester. Å det é ju inte alla som får får två julmiddagar på sin firma. 
Skulle behöva köpa lite kläder, jeansen sprack igår morse, men får nog avvakta lite med det.
Kanske efter jul.
Får nog vara nöjd om jag kan fixa att köpa ett par vantar. Men skulle vilja ha en skinnjacka, en fin skinnjacka.

Ska laga mat. 
Skär lök.
I handen, samma kniv som dagen D.
Mina tankar far iväg.
Släpper allt och går ut. Luriga tankar nu. Ska akta mig. Ta Det Lugnt.
Tar bilen och åker iväg.
Äter på Mc Donalds istället.
Till top