Va.....

2019 / Permalink / 0
… gött väder vi har nu Riktigt fint att komma hem från jobbet Blev påmind idag om hur bra det är att vara nykter Drar inte på mig massa konstiga saker som jag gör på fyllan numer. Nu, hem efter jobbet å greja i trägårn Förr, kom jag sällan direkt hem efter jobbet en fredag, man va ju tvungen att äta ngt, å ta en öl Slappna av lite, det hade man ju förtjänat Å i o med att jag förtjänade så mycket så blidde d alltid fler öl än vad som var tänkt å självklart kom jag hem sent, mycke sent och inte i det skick jag lämnade jobbet i, så att säga Så e d inte numer, nu e jag fräsch som en nyponros..... eller ja..... nykter iaf Imorgon bitti e d träning som gäller Kl 8 ett stenhårt fyspass Med tränare, brukar vara helt slut efter dessa, men tar en stund så återhämtar jag mig numer Hur som, hur trött jag än blir av att träna så är jag ändå alltid piggare än när jag söp, så det så.....,
Till top