I helgen....

2016 / Permalink / 0
...blev d ju till sist sol.
Söndagen var riktigt fin
Jag åkte mopperally
Blev över 10 mil på den gamla trotjänaren
Vilken nostalgikick det är att åka moppe
Riktigt roligt
Å såklrt brände jag upp näsan....som vanligt....
Har kört massa hoj med öppen hjälm och nu tål jag väldigt lite sol på näsan, så nu ser man ut som en tomat i nyllet
Så har jag då åter firat valborg nykter och städad, det börjar snart bli en vana, får jag fira en ti st till nykter så är nyktra valborg första maj det som överväger i mitt liv
Det börjar närma sig break even faktiskt, om man räknar att jag söp i 20 år, och är nu inne på mitt 14:e nyktra år så är det endast 6 år kvar
Endast.......det låter det.....då jag tog mina första nyktra stapplande steg var 6 dagar en utopi, sex timmar var det som jag trodde var realistiskt
Men en dag i taget så kommer åren, så är det bara.....
Nåja
Nu ska ja ladda inför sommare, som ska bli skön, oavsett att jag inte kommer att få ngn spec semester, utan får ng jobba en del i sommar. Men spelar ingen roll, tar tillvara på dom dagar jag får istället så funkar det ganska bra
I höst kan jag dra iväg på en veckoresa var ajag vill, har massa flypoäng så jag kan flyga gratis nästa var som helst, tror att poängen räcker till USA om jag skulle vilja åka dit, kanske jag vill
Får se...
Till top