Så....

2014 / Permalink / 0
....nu har jag köpt en guiter
Gibson Les Paul Studio -90
Svart
Hur fräck som helst
Kommer att bli hur enkelt som helst att spela på
Han sa att den var lättspelad å då är den väl det
Så bara jag får hem den så kan jag spela underbara strofer och truddilutter
Nu saknas bara en rejäler Marshal
Sen så........har jag två prydliga rariteter att ståta med
En hänger jag på väggen och den andra lite fräckt placerad på golvetKommer se ut som om jag kan spela
Gäller bara att inte ha någon sladd så någon får för sig att jag ska spela för dom................kan jag bara säga att jag är jätteduktig, men tyvärr....ingen sladd, min ljuva duva har städat bort den....men nästa gpng ni kommer hit då ska jag spela för er.....
Kanontaktik.....vad kan gå fel med denna strategi
Till top