Idag....

2014 / Permalink / 0
...ska jag hämta min gitarr
Gibson Les Paul Studio -94
Svart med guldstall osv
Riktigt fin
Är i nyskick
Ska bli roligt att lära mig lite mer om gitarr under hösten
Har laddat ner massa skalor o annat matnyttigt
Nu ska jag ta mitt spelande till nästa nivå
Lära mig mer teori
få lite mer flyt i spelandet
Nu har jag tiden att göra det
Huset är borta
Alla mina saker är sålda
Inget som hänger över mig
Ja, kanske dom 5 mopparna som åxå ska fixas, men har satt ihop en och det får väl räcka så länge
Så nu kommer kvällarna att gå bra
Ska träna, spela gitarr och fixa lite med mopparna under hösten/vintern/våren, sedan framåt sommaren ska vi ut med vagnen och rulla runt lite
Så nu känns det bra
Riktigt bra
Om ett år tror jag mig vara färdig med mopparna, ha kommit en bit med gitarrspelandet och ledsnat på att bo i den här hålan
Då.....då ska jag flytta till storstan igen
Börja jobba på kontoret
Chefen har pratat om att han vill ha mig som ansvarig mot en storkund
Då blir jag sittande i en satelit med några gubbs och kommer även att få resa lite till Kina
så just nu ser det ganska positivt ut
Har äntligen kommit loss från allt segt

Till top