Som....

2014 / Permalink / 0
....vanligt strular det när man har med folk att göra
Jag hyrde ut mitt hus
Dom skulle hyra i några år
Minst 2 år, dom hade problem med boende
Jag tyckte jag skulle vara lite snäll, så jag hyrde ut till dom
nu har dom bott där i 7 månader
frågade dom för några veckor sen hur länge dom blir kvar
Svaret var minst ett år till, förmodligen 2år
Jag tyckte det var bra och släppte detta nu, det kommer att flyta på
Eller hur....
Nu sa dom upp sig
Ska flytta ut i Juni
Blir så trött på dessa fåntrattar till friska människor
Vi fyllskallar får stå för det vi säger, vara försiktiga med att lova massa saker
Vara uppriktiga
Dessa friska, dom är förunderliga
Dom hittar på trixar, fixar och kör massa tassespel
Dom svarade rakt på en rak fråga och gör precis tvärtom
Tidigare hade vi kommit överens om att killen skulle köpa lite verktyg av mig
Vi var helt överens
Jag sätter mig för att åka dig och göra klart affären
Pratar med honom 2 gånger på dagen
När jag kommer fram vill han inte längre göra affär
Jag tittade på honom och åkte vidare
Vet inte hur m'nniskor är egentligen
Konstiga
Och dom ska räknas som friska och jag sjuk........
Till top