Nu är ....

2014 / Permalink / 0
......jag trött Tror att jag sällan eller aldrig varit s trött Innebandy Är ju hur jobbigt som helst Mina fötter värker Mina ben värker Jag är helt slut Men det är bra Då kanske det går lite lättare imorgon på skidorna.... Eller hur..... Ska valla om lite, men inte ikväll Nu blir det ingenting mer än att flämta i sägen framför teven Min stackars kropp, som är van med pizza, hönökaka, mandelkubb och hamburgare Nu är det nutrilet och vatten som gäller Inte utan att det flimrar för ögonen idag åxå Känns som om jag ska svimma, men det lossnar fett från min lekamen Vägde in mig då jag kom hel 93,5Kg Då är det lätt att fortsätta..... Snart...snart.....är det 90 kilo och pizza på menyn Men....om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att stanna vid pizzerian redan på fredag......har ju inte världens bästa karaktär.....alltid Å förresten, om jag ligger före i planeringen finns ju ingen anledning att plåga mig mer än nödvändigt
Till top