Nu.....

2014 / Permalink / 0
...börjar det bli något
Vägde in på 93,3Kg i morse
Nu känns det som om det börjar ta sig så sakta
Har läge på att gå under 92 kg denna vecka
Det vore bra
Då känns 90kg ganska nära
Måste medge att jag är ganska trött på att traggla på detta jävla 90+, känns som om det blir roligare då jag kommer under 90kg
Dels kan jag äta, men mest för att då kommer jag nog att känna av viktminskningen lite mer
Nu är det fortfarande trögt
trögt och jobbigt
Åkte skidor igår och det är som att dra en vagn efter sig
Blir otroligt trött
Men det är ju inte så konstigt, jag ska ju släpa på 14kg extra
Fast å andra sidan, jag har tappat 6kg
Å det börjar så sakta kännas
Skönt
Men idag nutrilettar jag och tar en mil i skidspåret så kommer 90Kg närmare
Ha en bra dag i vintervädret
Till top