Äntligen....

2014 / Permalink / 0
...börjar vågeleändet samarbeta
Ligger ca1Kg efter planeringen, men nu börjar jag ta in, så om någon vecka är jag i fas igen
Men det var väldans vad det är segt
Det är inte lätt detta att gå ner i vikt
Men nu har jag tagit 7Kg, 13Kg kvar
Fastmålet 20 Kg är kanske att ta i
Nu när jag faktiskt börjat ta tag i detta på allvar så märker jag att det är lätt att säga, svårare att genomföra, riktigt svårt
Att vara hungrig och då försöka låta bli att äta, är riktigt svårt, nästan omöjligt
Problemet är att i de lägena blir det gärna skitma, typ Pizza
Jag blir inte sugen på något bra dom gångerna, märkligt
Men nu har jag börjat lära mig hur jag fungerar, så äter mer så jag inte blir hungrig, vilket har gjort att jag totalt äter mindre och bättre
Men är klurig balans
Äter jag bara några smörgåsar eller utelunch, så är dagen körd, men jag blir hungrig ändå....och äter mer
Ska göra mitt bästa för att hålla i nästa vecka och ta in på målvikten
Detta med målvikten är ganska viktig för mig då jag ju har Göteborgsvarvet framför mig
Har planerat att springa på 2 timmar, vilket för mig är ett högt satt mål som kommer att kräva en hel del av mig
Men jag är på spår än så länge
6:e Mars börjar jag ett träningsprogram för att klara varvet på 2 timmar
tills dess har jag på mig att förbereda mig och få upp grundkonditionen, vilket går ganska bra så här långt
Jag åker skidor varje dag.
Att åka skidor är nog det jobbigaste jag gjort, otroligt krävande att få lite fart
trots att ja ghar god teknik från förr, så är orken och vikten en parameter som gör att jag knappt klarar mig runt
Men, jag gnessar på och kilometertiderna sjunker
Är laddad inför nästa vecka redan nu....vill verkligen....

Idag åker jag hem till min ljuva duva
Längtar hem
Ska bli skönt, men har en fet bilresa framför mig
Har haft svårt att hålla mig på bilresorna,, blir lätt lite tröstmat som har för många kalorier
Till top