En....

2014 / Permalink / 0
...riktig prestation igår
Skidföret är minst sagt dåligt
Bara is i spåret
Men det går ju att staka sig fram
Stakade 1 mil igår
Klarade det på nästan samma tid som jag åkte milen på när det var bra före
Är riktigt nöjd med mig själv
Men armarna bränner
Mjölksyran pumpade i min kropp
Känslan var nästan som när jag var ung och tränade, innan kung Alkohol tog mig
Bara jag och motståndet i träningen
Total koncentration och tävling mot mig själv
Inte ge upp
Ta tag
Ge allt
Komma fram och känna känslan
Känslan att besegra sig själv, där jag själv står som segrare
Gott för självkänslan
Så idag är en bra dag, trots ömma armar, riktigt ömm armar
Men fortsätter jag med detta kan jag nog bänka bra i vår...........

Som sagt jag är och förblir alkis
Inget görs halvdant............suck
Till top