Tjohooooo.......

2013 / Permalink / 0
......invägning
Endast 98kg
En lättviktare
Har tagit 2 kilo på en vecka
Det var ett kilo mer än beräknat

Glad i hågen frossar jag en frukost
Brer 3st hårdmackor o fil o musli........men överskattar min hunger och orkar inte äta upp........*ler*
Känns som om jag kommit igång bra nu
Första veckans träningsvärk har gett sig och jag är hur laddad som helst inför nästa vecka
Siktar på ett kilo ner nästa vecka
Nästa vecka skall jag utöka motionen lite, dvs göra mer grejer
Ska stavgå, simma och gymnastik......
Gymnastiken skall bli intressant, snacka om flodhäst i trikå......
Förra veckan gick jag över 2mil stavgång och det börjar kännas riktigt roligt att gå stavgång, planen är att jag skall gå tills min fot blir ok
Den som följt min blogg vet att jag kraschade foten på Azorerna för några år sedan och jag har lite ont av den när jag inte är tränad
Skall börja springa sedan
Eller skidor om snön kommer före
Men men....idag gottar jag mig åt viktraset
2 kilo
Njuter av solen idag

Kram på er

Till top