Så......

2013 / Permalink / 2
.....har dagen gåt
Det har gått bra
Har käkat det jag ska
Har gått med i en bantningssajt på nätet
Tror väl egentligen inte så mycket på en sajt, men där kan jag planera och få lite tips på recept om inte annat
Blir ju lite trist att äta samma omelett i 20 veckor
2 dar e ok
Men skulle nog kunna tänka mig något annat imorgon
skall åta 1875kcal per dag, det har jag klarat idag
1545kcal
Fast min ömma kropp efter stavgången igår gör att jag nog softar med fotbolls vm idag
Imorgon blir det gympa
Dom har en grupp op jobbet som gympar på onsdagar, så jag tänkte vara med på det
På torsdag blir det stavgång igen
Sen slipper jag över heögen
Då är jag ledig
Ska bara äta lite försiktigt
Åsså ny invägning på Sö
Hoppas på 99kg eller mindre
Annars blir det en svettig vecka nästa vecka
Har beslutat att gå ner ett kilo i veckan nu och 10 veckor framöver
Kaxit....javisst
Men e ju alkis..........allt eller inget.....*ler*
Nåja, dagen har varit bra
Nu blir det russin, banan och vatten till fotbollen
Blir gott

Hej på er så länge
#1 - - Anonym:

Men käre vän, är det 1875 kcal så ska man ju
inte äta 1545 !!!
För lite kalorier och resultatet uteblir.

Svar: Jasså???Det visste jag inte
trodde man kunde speeda upp det lite
Är ju alkis, måste göra mer ........*ler*
Men tack för tipset, ska hålla lite koll på det
Ett Gammalt Fyllo

#2 - - Anonym:

Tror inte att vi behöver oroa oss för att Mr Powewalk, svälter ihjäl....;o))

Svar: Nä, svält är inte mitt mest akuta problem..........
Ett Gammalt Fyllo

Till top