Så var dagen......

2013 / Permalink / 1
....över.
En dag som blidde riktigt bra
Jag gick stavgång 9,6 km och låg back på kaloriintag så det visslade
Vips iväg till affären och tjacka upp mig på god ost o baugette
Mölar i mig å ligger nu å flåsar som en säl på sängen
Men......ligger fortfarande back
Det va helvete va man ska äta
Märkligt
Så får väl peta i mig någon banan och lite russin framåt kvällen

Imorron blir det ingen träning
Då ska jag leva på Nutrilet
Gäller o samla på sig lite marginal inför helgen
Kan ju bli ett restaurangbesök....vem vet.....å då ska jag isf svulla
vi får se

Skriver mer på Må då jag vet om detta gör något på vikten eller ej, ska väga in på Sö.........brrrrrr

HA en go helg därute
Kram
/er gamla fylltratt.........
#1 - - Anonym:

God ost och baguette ?
Inte optimala valet även om Du ligger minus.
Gör om tankarna och gör rätt.

Till top