Så.....

2013 / Permalink / 0
...har man då gympat.
Som en flodhäst flåsade jag runt runt , hävde mig och skuttade
Kände mig som en säl i trikå
Men...jag genomförde det hela
Därefter stavgång, men telefonen stoppade av och ingen musig ingen gång, så blev bara 3 km
MEn....dagen skutar på 1017 kcal, alltså 772 under rek
Det betyder att jag nog har 2 kilo till Sö
Hoppas på det
Skulle vara skönt
Skulle vara skönt att ha tagit dom första 10 kilona så jag kan börja ta det lugnt, sakta ner tempot lite, försöka njuta lite av mina promenader och det kommer jag att göra om jag väger 90kg
I den vikten orkar jag, får ett lättare steg och det blir roligare, så det gäller att snabba på dit, så jag inte ger upp
Att ge upp nu vore förödande, skulle förmodligen flyga upp till 110 kilo
Det ör inget jag önskar, så ska streta på, bara tre veckor kvar efter denna så är 10 kilo borta
En dag i taget
Å jag kan meddela, att det är inte utan att jag längtar till att ta med mat låda till jobbet, kan hjärtligt intyga att nutrilet inte är speciellt kulinariskt eller roligt eller något, men jävligt effektivt.....så jag kör på
Till top