Måste bara.....

2013 / Permalink / 0
...kommentera lite.
Jag vet....men måste

Tittade på tv igår kväll, GW o Quick o gänget.
Så kom det en pajas in som heter Lambertz
Han skall vara hövdingen över alla domstolar
Vårat ess
Killarnas kille
Rättssamhällets stöttepelare
Men det enda jag så var en Clown, en Pajas.
Jag lovar att vem som helst i den förening jag tillhör, även aldrig så ny medlem hade klarat detta bättre än denna praktfjant

Men en sak funderar jag på
Ni friska och krya människor, hur tänker ni?
Varför har ni en sån Pajas på en så viktig post?
Jag har tyvärr varit inne i dimman under alla år som jag egentligen skulle ha kunnat göra något
Men allvarligt, en sådan fjant och helt verklighetsfrämmande person som Person kallade dåre på en sån post.
Freijvall skulle sparkat honom i direktsändning om det vore någon stake i henne.........eller vad man säger..........
Det hade varit kraftfullt och helt osvenskt, men mycket rätt
Tänk om en enda politiker en enda gång skulle ta sig för att agera då dom ser att det blivit så fel som det blivit detta fallet
Men jag gillar Laila tycker hon är bra så är inget angrepp på henne, det är ju inte hennes fel att människor falerar
Men at falera på det sätt som Lambertz, det borde vara olagligt....nä visst ja, det har han sett till att det inte går
Han har ju redan tagit hand om d sina och skyddat dom ja

Nåja
Ska försöka att inte spy här, men ibland måste jag bara
Fram för äggkastning på rötägg
Det vore en bra strategi på en sådan som Lambertz, ruttna ägg

Men nä......kanske inte ......eller .......?
Till top