Idag har.....

2013 / Permalink / 0
.......det gått bta
Har stavgångat nästan 5km, men d e förbannat jobbigt med dessa stavar
Sedan har jag ätit o ätit o ätit, men inte fan kom jag upp i dagens kvot på 1789 kcal
Kom upp till drygt 1500
men....är ju en uppfinningsrik kille
2 goa feta mackor och vips.....så nådde jag perfektlemente på kcal intag idag
Fast fan vad man får äta
Har lite huvudvärk, men tror att det beror på att jag nu äter en balanserad kost
Är ju van med Pizza, hamburgare och annan skitmat
NU helt plötsligt äter jag frukt och vällagad mat, såklart tycker kroppen att det verkar lite konstigt

Idag har jag lagat kålpudding, som blir veckans luncher.....förmodligen resten av veckan.....*ler*
Men ska försöka laga lite mat imorgon åxå, så det blir lite variation

MIn kropp ömmar ordentligt nu
Har ju rört mig massor denna vecka och veckan är ju inte över
Men till helgen ska jag slappa och slafsa i mig något gott

Ja ja....so far so good
Känns iaf bra att komma igång
Men har 20 jävla kilo att få bort
20 kilo.....som 4st 5 litersdunkar.........brrrr
Men men
Nu e ja igång......ska lägga lite envishet på detta, iaf så jag kan börja åka skidor igen
Ska köpa längdskidir så fort vikten börjar gå ner mot 90 kilo
Men just nu värker axlarna av stavgången så det räcker

Nåja.....

Kram på er där ute
Till top