Nu.....

2013 / Permalink / 0
.......är julen här
Inte utan att det sätter sig i halsen
Börjar bli riktigt matt på detta spektakel
Barnens jul.....
Sicken blåsning
Sicket spektakel
Detta kommersiella skitevenemang
Står mig upp i halsen
Särskilt om man tänker på alla dessa fyllskallar som har barn som gisslan
Barnens jul
Kyss mig i arselet
Såg på teve att dom räknat ut att ca 350 000 barn är fångna av alkisar och det är bara de som är registrerade
Vi har ju alla vanliga fyllon¨Som passar på
Systembolaget rekommenderade vad som passar till glöggen
Detta är bättre än detta
Vem fan bryr sig
Ta fram den starkaste glöggen och häll upp i ett stort glas
Skit i hyckleriet

Men jag r väl bara en bittert gammalt fyllo.......eller

Vi hade lite tankar på att kanske engagera oss i lite välgörenhet denna jul
Jobba på någon tillställning för hemlösa, men det blidde inte så
Duvan jobbar kväll

Ja ja ja 7Jag ska inte gnälla, men detta skitevenemang står mig upp i halsen
Julplösar i reklamsnuttar tills man spyr på förträffligheten och självgodheten
Kan ju tänka mig att det är emr än en singelmorsa som trollar för att få till en underbar jul
Sedan blir det svält till nästa lön

Men........eg skiter jag i det
Jag har det bra
Jag är nykter och klarar ekonomin
Så det är väl bara att njuta av julefriden i ösregn och storm

God Jul
Till top