Jäkla.....

2013 / Permalink / 1
....våg
Helt plötsligt har den fått ett tuppjuck och fipplat iväg UPPÅT
Den ska ju gå neråt
Bara för att man smakat några enstaka hamburgare, pizza och smågodis
Eländes elände
Och på fredag är det julbord........suck
Men tog en promenad på 1,2mil med stavarna
Passade precis ner på 96,9, dvs på kilot som jag skall ner till denna vecka....eller ja....riktigt sant ar det ju inte
HAr glidit lite, helgerna varit svåra, så ligger över planeringen och har tappat en vecka, så eg skulle jag vägt in på 94 kilo
Men men
Imorgon blilr det nutrilett hela dagen
Måste ner lite innan julbordet, sedan pressa mig i helgen
Kanske, men bara kanske kan jag skriva att jag gått under 96 kilo på Sö....hoppas på det, 95,9 är ju inder 96.......*ler*
Så nu blire kämpa för att hålla mig till den planeringen som jag satt
Tufft, men ........

#1 - - Anonym:

Tror att allt handlar om att göra sig av med mer än vad man stoppar i sig......

Svar: Det tror jag med........men ska göra det enkelt.
Ett Gammalt Fyllo

Till top