Så var det....

2012 / Permalink / 0
....Måndag igen.
Måndagar
Va ledig i fyra dagar i helgen¨
det va skönt
Fast vädret, det där jävla vädret, e ju som om det sitter någon och där uppe å styr, o jävlas med en
Så fort vi va ute så kom regnet o blåsten
Svinkallt, blåsigt och regn
Men nu, när det är måndag morgon....ja då kommer solen
Som om det var en konspiration

Kikade på hockeyn igår, vilket lag
Ryssarna har visat vad hockey är för något, detta måste vara något av det bästa som har stått på en is
Otroligt kul att se så skickliga spelare

ser fram emot semestern
ska bli skönt att vara ledig
Behöver lite ledighet känner jag
Har varit ett tungt år att ta sig ignenom
Har hänt så mycket och jag känner mig sliten, riktigt sliten
Fast blir ju ingen exlusiv semester eller så, ska mest vara hemma
Kanske åka på några småturer, men inga resor eller så

I höst fyller jag 50........å hur kule e d
har söpit bort så många år att jag nog tycker att 40 hade räckt, men nu e d inte så
Nu är jag 50 å inget att gör något
Fast visst knns det lite snopet att missa så många år, man har ju liksom bara en chans
Men bara att bita i å ta det åxå
fast har ingen lust att bli gammal, tycker det verkar vara ett ganska trist tillstånd, fast kanske har fel, får väl se.....
Till top