jaha.......

2012 / Permalink / 0
....så va d då dax att ta farväl av min sista snuttefil....snuset
Har beslutat mig för att upphöra med denna invanda unkna vana
Drar för tillfället i mig drygt en dosa om dagen
Det är inte ok
Om inte annat så är det för dyrt
Att det ska vara hälsovådligt har jag svårt att ta till mig, då jag anser mig själv oövervinnelig och lltför stark för att kunna påverkas negativt aav lite snus..........
Lite snus
Ska vi se
Påbörjade denna inbitna idioti i 12 årsåldern......nu är jag 40....oj.....50 skulle det visst vara
Få se
det blir 38 år
En dosa om dagen är 365 dosor/år
365 dosor i 38 år.....hmmm....13 870 dosor, varav de flesa var på 50gram..blir ju..hmm
ca 70 kg snus
Vad skulle det kunna skada......
Daxpriset på en dosa idag är 56kr
Jaaa.....
Då jag är opåverkad fysiskt efter att ha dragit i mig 70 kg snus så återstår det endast att rikta in sig på det ekonomiska
365 dosor x 56 = 19 936 kronor kommer detta att kosta mig i år
Det är en bra resa till solen
Eller en nu gräklippare
eller något annat vettigt
Just nu spenderar jag dessa surt förvärvade pengar på att knöla in under läppen......verkar ju inte klokt
Är inte klokt
Så har tagit beslutet att upphöra med detta trams
V 28.....första dagen på semestern är det dax
Så får vi se
Ska försöka trappa ner lite innan om jag nu kan det..............
Till top