Ibland känner jag mig......

2012 / Permalink / 2
....som en lurendrejare
En falks typ
Jag har inte berättat om att jag e ett råfyllo på mittt jobb
Har inte sagt ett ljud, inte mer än att jag inte dricker, inget annat
har inte förklarat eller lagt ut texten
Känns ibland som att jag e en bluff
Dom tar mig på allvar och lyssnar på det jag har att säga
Dom skulle bara veta vilket fyllo dom har att göra med
Jag, som hängt över mitt räcke och spytt tarmarna ur mig dagligen, mig....mig tar dom på allvar......
Å jag har inget  sagt
I deras ögon är jag bara en helt vanlig kille
Känns bedrägligt......men jävlilgt skönt
Skönt att vara en bland andra
Att inte hänga ut mig själv................................
#1 - - Micke:

Att inte hänga ut sig själv till allmän beskådan är en rättighet man har som FD Missbrukare...folk har såna fördomar...eller också sitter det i ens eget huvud.



Skönt att slippa tycker jag med.

#2 - - Pia:

Man är inte vad man har gjort. Du har all rättighet att visa vem du egentligen är utan att behöva tala om allt.

Vilken fin blogg du har! Är själv nykter sedan 4 år och känner igen mig i allt. / Kram

Till top