Dessa.....

2012 / Permalink / 1
....mornar
JAg är snart 50 år, alldeles för snart......men inte har jag lärt mig att ta mornarna på ett vettigt sätt.
Kan bara inte
Är som en happening varje dag
Otroligt egentligen
Irrar runt som en yr höna och kommer hjälpligt iväg i sista minuten varje morgon
Lämnade vovven på dagis idag
Han har inga problem med mornar, han drar så länge han bara kan, vägrar kliva upp innan han hör att jag tar på mig, då vips....står han i dörren och ska med
Enkelt
Jag däremot irrar runt och vet inte vad jag ska göra
Hund....hmmm......man kanske skulle vara hund
Vore ett enkelt liv
Lämnade iväg honom på dagiset
Det enda han tycker är viktigt är att nosa runt lite pissa lite och sedan springa runt på en åker en stund, trött efter det äventyret återgår han till att sova
Ett ypperligt liv
Så ska man ha det
Man borde vara hund...............
#1 - - Micke:

Är nog en hund jag...fasta rutiner...samma...samma...haha!



Ha de gött :)

Till top