Träningen.....

2012 / Permalink / 0
...går ju sådär
Det vanliga flytet
Förra vintern var det snö till knäna får november
I år inte ett korn
HAr inte åkt en meter skidor
Har gett upp
Hade bestämt mig för att då jag står på startlinjen i vasaloppet skulle jag vara tränad
Ha seddat upp mig några startled
Men detta gick om intet

Har gett upp
Det blir inget vasalopp
Vore inte värt att dra på sig en hjärtinfark bara för att bevisa inget´nting för mig själv

Så....nya goa mål

Om det nu ska vara så jävla svårt att snöa då jag behöver snö så väljar jag väl ett annat mål
Fyller ju 50 år i år
Om det nu ska vara någon hit
Hmmm.....New York
Kanske är en trevlig stad i oktober november
Kanske ett maraton
JA, vilken kanonidé
Ska träna för att ta mig runt ett marathon
New York Marahon får det bli
Det är nya målet
Men säg nu inte detta till någon......måste träna lite mer innan det blir till allmänt åtlöje

Men ska göra en satsning för detta
Gick ju ganska bra med löpningen förra året, sprang milen på flera lopp runt timmen, så är långt ifrån orealistiskt att jag skulle klara detta
Till top