Nu så....

2012 / Permalink / 0

Som den obotlige dåre jag nu en gång är så har jag åter fixat till ett stolleprov.
Göteborgsvarvet
Är nu anmäld
Vasaloppet blidde ett rent fiasko, då det fan inte kom en enda flinga snö så länge jag hade chansen att kunna klara att träningen
Nu, har jag bestämt mig för att inte åka
Ska inte dra på mig någon hjärtinfarkt eller skada mig för att bevisa ingenting för mig själv, det kommer en vinter till
Ska anmäla mig till nästa år igen och förhoppningsvis kommer snösn tidigare nästa år så jag hinner åka mina hundra mil innan loppet och seeda upp mig startled 6
Det är nämligen därför det faller
JAg har inte haft möjlighet att åka skidor tillräckligt och inte heller seeda upp mig
Vilket jag har som krav
Ska isf satssa på att åka på 6 timmar......o det ska vara möjligt
Det är det inte i år

Men varvet kommer jag att knna träna till
Det går inte att skylla på något
Siktar på 2 timmar
Ska klara 2 timmar

Så nu börjar jag uppladding för varvet
Ska bli riktigt roligt att komma igång igen

Till top